Reklamacje:
1. Reklamacje reguluje ustawa Dz.U. 2014 poz.827 z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
2. Gwarancji nie podlegają produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne.
3. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: sklep@e-goka.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (GoKa, ul. Kilińskiego 28, lok. 12, 08-110 Siedlce, tel. +48 535 442 886).
4. Reklamacje rozpatrywane będą są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich otrzymania.
5. Koszt dostawy reklamowanego produktu do Sprzedawcy ponosi Konsument. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez producenta/dystrybutora produkt odsyłamy na nasz koszt.
Zwroty:
1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm.) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od daty odebrania przesyłki. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
2. W przypadku odstąpienia od umowy Klient ponosi koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki).
3. Zwrotu należy dokonać na adres GoKa, ul. Kilińskiego 28, lok. 12, 08-110 Siedlce. Do przesyłki należy dołączyć otrzymany paragon oraz wypełniony Formularz Odstąpienia od Umowy wraz z numerem konta bankowego, na który mają być zwrócone środki co przyspieszy proces zwrotu środków. Sprzedawca dokonuje zwrotu środków przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.
4. Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.